Soalan Lazim
- Laman Utama
- Soalan Lazim
RMS dibina khas untuk perniagaan F&B, termasuk tetapi tidak terhad kepada dapur pusat, dapur komersial, kedai runcit, katerer dan pengeluar. Perbincangan menyeluruh diperlukan untuk memahami model perniagaan dan aliran operasi anda, dan melihat bagaimana RMS paling sesuai untuk perniagaan anda.
Sila hubungi kami melalui telefon, emel, Whatsapp, Facebook messenger, atau anda boleh mengisi borang hubungi kami. Pakar penyelesaian kami akan menghubungi anda dalam masa 24 jam.
RMS direka bentuk untuk mempercepatkan aliran kerja operasi dan mengisi bahagian yang hilang dalam pengurusan operasi ERP. Walau bagaimanapun, RMS tidak mengendalikan sebarang transaksi kewangan, tetapi ia boleh diintegrasikan dengan sistem perakaunan.
RMS fleksibel untuk penyesuaian. Kami berpengalaman dalam penyesuaian untuk pelanggan kami bagi memenuhi aliran kerja operasi mereka. Kami juga terbuka kepada integrasi pihak ketiga, tetapi sila berunding dengan kami terlebih dahulu tentang butiran penyesuaian dan/atau integrasi. Harga mungkin berbeza-beza, tetapi penyesuaian adalah percuma jika ia sesuai dengan mana-mana model perniagaan pelanggan sedia ada yang lain.
Ya, kami akan menyediakan beberapa latihan tanpa sebarang caj tambahan. Latihan boleh dijalankan secara dalam talian atau di lokasi, bergantung pada masa dan keperluan anda yang ada. Sebelum RMS beroperasi, kami juga akan menyediakan sokongan di lokasi untuk memastikan semua pengguna biasa dengan sistem ini.
Tempoh pelaksanaan bergantung pada kerumitan aliran kerja, penyesuaian dan penyepaduan. RMS Starter biasanya mengambil masa tidak lebih daripada 2 hari untuk dilancarkan. RMS Standard biasanya mengambil masa kira-kira 2 hingga 3 bulan untuk dilancarkan.
Pasukan sokongan kami sentiasa bersedia untuk menjawab soalan anda atau menyelesaikan masalah teknikal. Anda sentiasa boleh menghubungi pasukan kami melalui telefon, Whatsapp atau meninggalkan mesej di https://helpdesk.codemax.my/portal/en/newticket
Semua jenis perniagaan sesuai menggunakan IMS, selagi pemantauan suhu dan kelembapan diperlukan. Kebanyakan pelanggan kami adalah daripada industri Makanan & Minuman, Pertanian, Farmaseutikal dan Logistik.
Sila hubungi kami melalui telefon, emel, Whatsapp, Facebook messenger, atau anda boleh mengisi borang hubungi kami. Pakar penyelesaian kami akan menghubungi anda dalam masa 24 jam.
Sensor kami dikalibrasi oleh syarikat kalibrasi yang diperakui ISO 17025 dengan ketepatan ±0.2°C. Walau bagaimanapun, jika anda perlu mempunyai sijil kalibrasi di bawah nama syarikat anda untuk tujuan audit, sila hubungi syarikat kalibrasi pihak ketiga dengan kos sendiri.
Tidak, sensor kami adalah tanpa wayar, oleh itu tiada kerja pendawaian atau penggerudian diperlukan.
Ya, anda boleh menghubungi kami untuk menempah demo produk. Sila hubungi kami di +6010-239 5798 atau isi borang di https://codemax.my/ms/contact-us/
Kos mungkin berbeza-beza bergantung pada bilangan sensor yang anda langgan. IMS ialah sistem pemantauan berasaskan langganan, bermula serendah RM140/bulan. Kami menyediakan sokongan tanpa had sepanjang langganan yang tidak ditawarkan oleh pembelian sekali sahaja.
Tempoh pelaksanaan adalah sepantas 1 hari, termasuk pemasangan sensor, pelaksanaan sistem dan latihan pekerja.
Tidak, hanya Gateway (Penerima) yang perlu bersambung ke internet melalui WiFi/Kad Sim. Sensor menghantar data ke Gateway melalui Frekuensi Radio (RF).
Ya, sensor kami menggunakan bateri litium gred industri yang boleh bertahan selama 4-5 tahun dengan selang masa 3 minit.
Ya, sensor kami mempunyai penarafan IP65 dan menggunakan Frekuensi Radio (RF) untuk menghantar data, justeru penembusan isyarat cukup kuat untuk menembusi panel bilik sejuk dan boleh beroperasi di persekitaran lembap dan sejuk.
Dari -150°C hingga 300°C, suhu ambien atau suhu teras makanan.
300m dalam persekitaran terbuka; 100m~150m dalam persekitaran yang dekat (pejabat/kedai/kilang/dll.); 30m~50m di dalam bilik sejuk. *Tertakluk kepada susun atur bangunan dan ketebalan dinding/pembahagi/panel
Ya, terdapat kontrak minimum 24 bulan.
Our support team is always here to answer your questions or solve technical issues. You can always contact our team through phone, Whatsapp or leave a message at https://helpdesk.codemax.my/portal/en/newticket