AMS – Sistem Pengurusan Aset
- Laman Utama
- AMS – Sistem Pengurusan Aset
Sistem Pengurusan Perkhidmatan Selepas Jualan (ASMS) mendigitalkan keseluruhan operasi perkhidmatan selepas jualan dan membantu anda menyediakan tahap perkhidmatan yang berbeza kepada pelanggan anda.
Mengekalkan penyenaraian aset dan menjejaki butiran aset seperti jenis aset, lokasi aset, maklumat pembekal, nombor invois, nombor siri, jaminan dan kitaran hayat produk.
Jana pelekat label aset atau tag aset tersuai, dengan kod QR/kod bar yang unik. Dapatkan setiap butiran aset dengan hanya mengimbas kod.
Dapatkan kawalan dan keterlihatan masa nyata dengan mengetahui aset yang anda miliki, di mana aset tersebut berada dan bila perlu menjadualkan penyelenggaraan.
Tukar daripada kertas kepada digital. Cipta dan uruskan prosedur langkah demi langkah, manual pengguna dan sebarang dokumen berkaitan semasa dalam perjalanan, melalui web atau aplikasi mudah alih.
Laporkan isu aset dan serahkan laporan yang rosak kepada pembekal melalui aplikasi mudah alih, dan huraikan isu tersebut secara komprehensif berserta foto atau video.
Jejaki proses penyelenggaraan dan servis, termasuk permintaan penyelenggaraan, tugasan juruteknik, status pesanan kerja dan masa kerja yang digunakan.
Tetapkan peringatan terlebih dahulu untuk penyelenggaraan mesin atau peralatan yang dijadualkan.
Jana laporan terperinci berkaitan aset atas permintaan dan muat turun senarai label aset hanya dengan beberapa klik.
Simpan semua tarikh di Awan. Sementara itu, selamatkan data anda, jejaki dan akses sejarah perkhidmatan.
Mulakan dengan Sistem Pengurusan Aset. Minta Rundingan atau Sebut Harga Percuma sekarang.
Content...
Content...